Search
Search

Ar reguliariai patikrinate santechnikos prietaisus savo bute?

Ar žinote, kad didžiausia nuostolių namuose kaltininkė – laiku nepakeista vandens žarnelė? Anot draudimo ekspertų, kiekvieną savaitę įvyksta keli šimtai užliejimų, o patyrusiems nuostolių išmokama net šimtai tūkstančių eurų už padarytus nuostolius.

Bendro naudojimo objektų valdytojas (dažniausiai vadinamas namo administratorius) prižiūri bendro naudojimo inžinerinę įrangą (magistraliniai šalto, karšto vandens, nuotekų bei šildymo vamzdynai). Gyventojai, pastebėję nesandarų, korozijos paveiktą vamzdyną turėtų nedelsiant kreiptis į namo administratorių bei registruoti defektą. Administratorius privalo nedelsiant imtis priemonių, būtinų užtikrinti tinkamą inžinerinių sistemų veikimą.

Primename gyventojams pagrindines taisykles, kaip elgtis norint išvengti netikėtų nuostolių:
• reguliariai keisti praustuvių, indaplovių, skalbyklių, klozetų žarneles tokiu dažnumu, kaip rekomenduoja gamintojas, arba periodiškai kas 2–3 metus;
• užsukti vandens čiaupus ilgesniam laikui išvykstant iš namų;
• ištraukti elektros prietaisų kištukus iš elektros lizdų, nes užliejimo atveju, pas kaimynus nutikus nelaimei, šie prietaisai gali būti nepataisomai sugadinti.

Pastebėję nesandarų, korozijos paveiktą vamzdyną, netvarkingą elektros instaliaciją namo skydinėje nedelsiant susisiekite su Kauno butų ūkio specialistais, tel. 8 700 40444 arba el. p. info@kbu.lt.

Primename, kad visą svarbiausią informaciją, susijusią su daugiabučio namo priežiūra, Kauno butų ūkio klientai gali gauti ir skaitmeninėje erdvėje.
Prisijungimą prie Kauno butų ūkio savitarnos sistemos turi visi klientai, prisijungimo duomenys pateikiami mokestiniuose pranešimuose. Skatiname gyventojus aktyviai naudotis savitarnos sistema bei sekti informaciją.

Kokią informaciją galite rasti savitarnos sistemoje?
• Pranešimus gyventojams. Pateikiami pranešimai apie pastebėtus defektus, avarijas, rengiamus balsavimus bei kita informacija, kuri aktuali namo gyventojams;
• Darbų registras. Čia gyventojai gali susipažinti su užregistruotais, vykdomais bei atliktais darbais, jų kaina, susipažinti su atliktų darbų aktais;
• Dokumentai. Pateikiami balsavimų protokolai, statinio apžiūros aktai, metinės ataskaitos, planai ir kita aktuali informacija;
Savitarnos sistemoje klientai gali matyti ir namo butų savininkų sukauptų lėšų likutį, registruoti pastebėtą defektą ar avariją.

Klientų patogumui sukurta mobilioji programėlė „Mano namas“, šis įrankis ypač patogus vartotojams, daugiausiai besinaudojantiems išmaniaisiais įrenginiais. Parsisiųsti programėlę galite čia.

Susiję straipsniai